Biscuiti Digestivi (fara zahar, fara gluten, 100% naturali)

Biscuitii Digestivi au aparut in Marea Britanie, iar temenul „digestiv” a derivat de la convingerea ca acestia au proprietati antiacide datorita utilizarii de bicarbonat de sodiu.

Biscuitii mei nu contin bicarbonat, gluten si zahar, insa contin o cantitate ridicata de fibre, care ajuta la mentinerea unui tract digestiv sanatos.


 

Timp de gatire: 10 minute Timp de coacere: 15 minute Cantitatea obtinuta: 410g
Timp de gatire: 10 minute
Timp de coacere: 15 minute
Cantitatea obtinuta: 410g

 

Desi nu au nimic in comun cu biscuitii digestivi din comert, sunt nutritivi, satiosi, aromati, si cel mai important, sanatosi.

Si stiti care este partea cea mai buna? Se fac in doar 10 minute!

Nu ma credeti? Pregatiti-va blender-ul si haideti sa incepem. 🙂


Ingrediente:


Mod de preparare:

  1. Turnam taratele de ovaz in blender si le maruntim fin.
  2. Punem peste taratele maruntite untul de arahide, albusurile, apa si indulcitorul, si mixam totul foarte bine in blender. Daca este nevoie, ne oprim, curatam peretii vasului si mixam iar.
  3. Cu ajutorul unei linguri, luam putina compozitie, formam cu mainile o bila, o aplatizam si o punem pe tava tapetata cu hartie de copt. Repetam procedeul pentru fiecare biscuite.
  4. Luam o jumatate de arahida, o punem in mijlocul biscuitelui si presam usor. S-ar putea sa aveti nevoie de o cantitate usor diferita de arahide in functie de cati biscuiti aveti (mie mi-au iesit 14 bucati). Optional ii puteti presara cu putin eritritol.
  5. Coacem biscuitii, in cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius, timp de 15 minute, dupa care ii lasam sa se raceasca complet in tava.

Cum va spuneam, se fac atat de repede, incat am innobilat conceptul de fast food cu aceasta reteta. 🙂

Valorile nutritionale pentru 100g de Biscuiti Digestivi
Valorile nutritionale pentru 100g de Biscuiti Digestivi

 

De ce ar trebui sa incercati acesti biscuiti? Pentru ca contin 9.5g de fibre, 16.6g de proteine si numai grasimi bune!

Erau vremuri in care puteam sa mananc, la o masa, o cutie intreaga de biscuiti digestivi. Desi erau fara zahar, erau din faina alba si contineau mult prea multe grasimi. Acele vremuri au luat sfarsit, pentru ca acum imi fac singura biscuiti, care sunt buni atat pentru sanatate, cat si pentru silueta.

 


Untitled-2

You may also like

2 comentarii

    1. Valorile erau actuale pentru perioada in care au fost calculate, insa pot exista mici diferente daca ne uitam la brand-uri diferite de faina si tarate de ovaz. Le poti recalcula si tu, insa cred ca sunt destul de corecte valorile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *